Vad betyder musik?

Musik är ett stort ämne som många vill syssla med och som gör det. Själv så har mitt inttresse för musik alltid funnits där min far var en person som älskade att dansa vilket det var vad jag fick av honom. Så att dansen har funnits i min familj men inte sången och musiken. Skulle gärna vilja kunna spela intrumment har provat på i högstadiet trummor och elgittar. Men fortsatte inte med det utan hoppade på dansen. Med dansen kunde jag uttrycka mig på ett sätt där folk kunde se mig vilket man också gör när sjunger framför en massa människor. Samma känsla från olika uttryck så att det är så vi människor är. Alla kan uttrycka sig om man vill sen finns det de som har det lilla extra som gör att man sticker ut. Nu är känns det att mina måndagar är borta från kören och jag saknar det redan men på andra sidan skönt med lov nu när vi närmar oss jul tider. Fortsättning följer igen den 5Mars då är vi tillbaks med nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0