Glad Påsk



Glad Påsk och jag hoppas att ni får en härlig helg som jag kommer att ha med min familj där vi kommer att umgås hitta på nåt trevligt och äta god mat. Det blir ju Lets Dance framför TV och godis njuta av och leva här och nu. Skall också repa lite på låtarna inför kören med Gabriel har inte hunnit vara med så mycket som jag har velat för mina studier är viktiga för mig nu men är med hemmifrån. Sjunga är ju något som har fått mig att vara glad och något jag verkligen gillar så att jag kör på. Just nu är jag avundsjuk på de som är nere i Turkiet med kören Gabriel de har det säkert fantastiskt. Skall försöka hänga på nån termin men det blev inte denna . Ha en underbar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0