En promenad med min vän

Idag har jag haft en fin dag då jag har varit med en nära vän ute och promenerat i Gamla Stan, Stockholm. Vi har inte träffats på länge bägge bor i samma stad men vi har inte tiden alltid att umgås. Med en riktig vän behöver man inte umgås med alltid utan man vet att den alltid finns där när man behöver varann. Vänskap för mig betyder något värdefullt det handlar om att ha förtroende inför varandra, respekt och tålamod. Att kunna vara ärlig mot sin vän och att bara finnas till. Det bästa är att vänner kan man välja själv. Efter våran promenad så fikade vi och pratade om allt sen så åkte vi hemåt var och en på sitt håll. Tänk vad lite man behöver för att må bra, min vän fick mig att le och känna mig glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0